nionde december och andra advent

tjohejsan! Igår hade jag en himla fin dag, hade batman-maraton med några vänner. Men jag är besviken på mig själv för att jag inte klarade att beställa mat från restaurangen.. Åh vad jag är less på att begränsa mig själv hela, hela tiden. Men det var helt enkelt inte riktigt min dag igår. I alla fall så hade jag på mig det ovan (hemsk animation men jag orkar inte bry mig) Skäms galet mycket för att lägga upp den menmen... Idag ska vi i alla fall fira min lillebror lite grann, egentligen fyller han år på onsdag men eftersom min mormor och morfar är här så börjar vi idag, hihi. Sedan ska vi träffa släkten och äta julbord. Hm. Så det blir förhoppningsvis en bra, fin andra adventssöndag.
 
kram på er.

Kommentarer
Postat av: Maja

Tråkigt att du inte kunde äta tillsammans med de andra, men det fixar du säkert nästa gång!
Hoppas du fick en fin, fin söndag! Och din outfit var ju superfin! :D
Kram!

2012-12-09 @ 15:06:29
URL: http://cuilenya.blogg.se
Postat av: emelie

supertjusig kjol du har!

2012-12-18 @ 22:05:06
URL: http://emelierut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0