du bara låtsas som det regnar, du låtsas som det regnar

Så det är onsdag och höstlov och jag gör inte alls speciellt mycket på dagarna. Fast jag tycker ändå att det kan vara skönt ibland, dessa dagar som mest består av att titta på serier och dricka té. Men i tisdags var jag ändå på ett aerobics-pass vilket var SÅ kul!! Älskar gruppträningspass alltså<3 Igår var jag en sväng på stan, för att sedan spendera kvällen/natten med några vänner. Så det är väl ganska bra ändå, trots att jag inte gör så mycket värt att berätta om. Och snart blir oktober till november och med november kommer mörker och kyla - hjälp.

Kommentarer
Postat av: Ebba Molin

så mysiga höstbilder! jag älskar också att träna i grupp! kram

2013-10-30 @ 22:44:28
URL: http://molinebbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0