gårdagen.

Nu tänkte jag göra någonting jag nästan aldrig gör: Skriva ett vardagsinlägg!!! Eller ja, vardag och vardag - det var i och för sig lördag igår och även lite firande av min födelsedag! Det var en hemskt trevligt kväll i alla fall! Inte så fotovänlig dock, det blir så väldigt mörkt om kvällarna nu.
 
I alla fall,
här är Jennie,
Ellen,
och Sofia!
Så fina och bra människor. <3
 
Vågar nästan säga att jag inser, mer och mer, att en ätstörning inte går ihop med att leva och må bra. Jag har hela tiden tänkt att det går att hålla kvar en del av det sjuka, att det går att hitta en balans utan att tvingas förlora allt. Men nu är jag osäker på om det faktiskt går. Om den sköra linan en balanserar på faktiskt håller hela vägen.

Kommentarer
Postat av: Maja

Enligt mig går det inte, men att bryta den där linan är så svår så det inte är sant - tyvärr...
Sv: Det var riktigt roligt!
Jo, för mig "rullar väl allt på". Det är inte helt bra, men samtidigt inte värdelöst. Men lutar väl lite åt mer mörker just nu, hoppas på en förändring inom kort.
Kram! <3

Svar: Nä, det gör nog inte det. Ta hand om dig, fina! <3
lineamaria.webblogg.se

2013-10-20 @ 19:56:20
URL: http://nolicedere.blogg.se
Postat av: Rebecca

Svar: hej! Jag framkallar mina negativ hos en vanlig fotobutik. Jag har en negativskanner så när negativen är framlkallade så skannar jag in de direkt i datorn! Det är mycket billigare än att framkalla foton, om jag tycker om någon speciellt mycket kan jag framkalla även bilden, men annars bara negativen!

Svar: Okej! Tack så mycket! Jag har faktiskt funderat på det där med negativscanner, verkar som en himla bra grej.
lineamaria.webblogg.se

2013-10-21 @ 00:57:22
URL: http://magpie.blogg.se
Postat av: Ebba Molin

Du kommer att bli frisk en dag! Fortsätt kämpa och ta små steg, dessa kommer att göra stordåd efter bara ett litet tag. Många bäckar små, vänner, skratt och försök till positiva tankar kommer att hjälpa <3

Svar: Jag försöker att tro det - jag måste tro det! Jag vill i alla fall mer nu, och det är huvudsaken! Kram vännen <3
lineamaria.webblogg.se

2013-10-21 @ 08:46:13
URL: http://molinebbas.blogg.se/
Postat av: Helena

Men åh så fint!
och hallå, klart som fan att allt kommer bli bra, att du kommer att få må bra, att du kommer att bli frisk. Det är starkt att hålla fast i någonting, men ibland är det faktiskt ännu starkare att släppa taget. Du stark. och du är modig. du vågar! kram ♥

Svar: Åh. Tack för att du skrev detta. Kram<3
lineamaria.webblogg.se

2013-10-22 @ 13:48:28
URL: http://finasaker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0