tusen miljoner miljarder ser oss fast det är så mörkt

Vilket är ditt mest använda ord denna vecka?
Oj, det vet jag inte. Men det kanske är just den frasen. Så det får bli "jag vet inte" även om det inte är ett ord, utan tre.

Har du någon fobi?
Vet inte om jag kan kalla det fobi men det finns en hel grejer jag helst undviker. Som ormar trånga utrymmen och saker som innehåller grädde. Och hajar!! Är så sjukt rädd för hajar.
 

Vad är det godaste du har ätit hittills i veckan?
Kommer knappt ihåg vad jag ätit i veckan men kikärtsgrytan mamma lagade här hemma var rätt bra den, faktiskt.

Vad är det finaste någon har sagt till dig idag?
Någonting som pappa sa till mig, när jag satt sönderstressad i bilen med näsblod som vägrade att sluta.

När kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?
Eh detta var enbart en väldigt jobbig fråga. Kanske efter att ha städat mitt rum i torsdags, haha.
 

Vad tror du kommer bli roligast i helgen?
Jag räknar nästan helgen som slut nu, ju. Söndagar är nästan alltid söndagsångest för min del. Fast det är ju höstlov nu, förstås. Och jag har fortfarande inte slutat hoppas på halloween-fest. Vet till och med exakt hur jag skulle klä ut mig!? Pls.

Vilken är din pepplåt för tillfället?
Blev ganska peppad på vägen till skolan för någon dag sedan, med "trädgården en fredag" i mina, visserligen gamla, men helt-okej-att-använda iphonehörlurar. Idag lyssnar jag dock på Kristian Anttila och det blir en ju ganska pepp av, det med.

Vad har du sysselsatt dig med då du har haft dötid i veckan?
Känns som att denna vecka varit ganska stressig, har nog inte haft så mycket dötid. Tittat på serier, skulle jag väl säga. Ser Girls nu men igår såg jag ett avsnitt av Glee. Har sett första och andra säsongen så började på trean igår, finally. Så svårt bara, att se klart den serien - känns mest sorgligt och tragiskt ni vet.
 


Har du gjort/kommer du göra något i veckan som du inte gjort förr?
Inget speciellt. Kanske göra egen müsli och laga någon ny maträtt. + eventuellt skicka in filmrullar för framkallning!!

Vad oroar du dig för?
Livet i allmänhet. Okej detta var väldigt kortfattat men jag är osäker på om det behöver beskrivas utförligare. Det som tar störst plast i min orosbubbla är väl att livet aldrig ska börja på riktigt. Jag menar, jag vill också hångla med pojkar och dansa som om det inte fanns någon morgondag samt vara självständig och göra som jag vill. Vill också ha hemmafester äta middag på golvet vara borta från hemma ett tag. Är i behov av äventyr och frihet. Söker något/någon som får det att kännas mindre tomt i mig. 

Vem är den kändaste personen du har sett på senaste tiden?
Kanske när jag strosade runt på Södermalm när vi var i Stockholm och råkade titta upp precis när Sandra Beijer gick förbi. Haha, jag tänker att det nog räknas.
 

Vad har varit mest förvirrande på senaste tiden?
Känner att frågan hade varit lättare att svara på om den hade handlat om det som inte är förvirrande, hih. 

Hur ser dina senast tagna webcam-bilder ut?
Jag har nog inte tagit en enda webcambild på över ett år.

Har veckan varit bra än så länge?
Vecka fyrtiotre har varit en helt okej vecka.
Bra saker: superlång sovmorgon på måndag, lagade vegetariskt hemma hos mig tillsammans med Emma på torsdagen, att vi fick sluta tidigare igår samt ett mycket välbehövligt cafébesök med Jennie och Ellen samma dag. Och idag var vi på loppis och jag hittade tre böcker två klänningar och en vinyl.
Mindre bra saker: jobbiga bup-möten med psykologer som ständigt uttrycker sig VÄLDIGT klumpigt, förvirrning, inte-tillräckligt-någonting-känslor och besvikelser.
 
listan är härifrån.

Kommentarer
Postat av: Lydia

känner igen mig så mycket på vad oroar du dig för-frågan. gillar din blogg massor.

Svar: Åh, ja. Jag hoppas att livet börjar snart, orkar inte vänta mycket längre. Vad fin du är! Kram
lineamaria.webblogg.se

2013-11-07 @ 20:31:06
URL: http://lydiajohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0