stoppa mig, snälla stoppa mig när jag duger

Hej och hej igen idag är det lördag minsann. Av någon konstig anledning döpte jag en bild till fredag då jag trodde att det var den dagen som var idag fast jag egentligen visste att så ju inte var fallet.
 
I alla fall så har den här helgen varit ganska bra, igår var jag Jennie Ellen Joel på bio, vi såg familjetrippen och den var ganska så kul tror jag. Skrattade i alla fall flera gånger! Sånt är ju uppskattat. Sen idag var jag med mamma en sväng på stan och köpte nödvändiga grejer samt åt lunch och sådär. OCH så har jag fotograferat upp min första rulle med nya kameran!!! Jag älskar det jag älskar känslan vill aldrig fotografera digitalt igen (nästan).
 
Jag trivs väl ganska bra med nuet. Fast det känns som att jag längtar efter något men jag vet inte riktigt vad det är än. Väntar och väntar och sen väntar jag lite till. Tänker försöka lära mig dricka kaffe för det luktar så himla gott. Lyssnar på Hosianna och det albumet är magi. Svensk musik är det bästa jag vet ibland.
 
Jag ska blogga bättre med finare bilder och inte bara massa skit till text. Tills vidare får det duga med brusiga photobooth-bilder och virriga texter. Ta hand om er jag tycker om er.

Kommentarer
Postat av: beata

tycker din blogg är himla bra som den är!

Svar: Tack för att du säger det ändå.
lineamaria.webblogg.se

2013-09-21 @ 21:03:03
URL: http://ringbeata.blogspot.com
Postat av: alva

gillar din blogg jättemycket, du tar så vackra bilder. tänkte bara fråga var du köpt linnet som du har på dig på bilden, och säga att jag hoppas du mår bra och tar hand om dig.

Svar: Åh tack. Blir så glad ju! Linnet köpte jag tyvärr för ca två år sedan på röda korset..Och tack så hemskt mycket för omtanken, verkligen. Kram
lineamaria.webblogg.se

2013-09-22 @ 00:40:44
Postat av: elin

Vilken söt tygväska :)

Svar: Hihi, jag vet! Tycker om den!
lineamaria.webblogg.se

2013-09-22 @ 08:02:24
URL: http://beriz.blogg.se
Postat av: Sandra Leone

Åh jag älskar analoga fotografier. Hoppas att bilderna blir bra.

Svar: Det gör jag med! Och ja, hoppas hoppas hoppas
lineamaria.webblogg.se

2013-09-22 @ 10:20:02
URL: http://lingers.blogg.se/
Postat av: Maja

Låter ju som en riktigt mysig helg till skillnad från min. Bakis under lördagen & plugg på söndagen. Dock har det varit ganska skönt att göra lite eftersom jag haft full rulle i 3,5 veckor nu.
Massa kramar!

2013-09-22 @ 20:45:47
URL: http://nolicedere.blogg.se
Postat av: julia

så fin!

Svar: tack. du som är så fin.
lineamaria.webblogg.se

2013-09-23 @ 23:12:20
URL: http://juliasvanqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0