jag kommer älska dig när jorden gått under för jag tänker aldrig dö nej

Äntligen har jag också påsklov. Tur det, eftersom all min pluggmotivation har blåst bort. Men solen skiner varje dag och det blir varmare. Snön börjar smälta bort. Kombinationen av det + Håkans nya låt gör mig alldeles vårrusig. Den är så fin och jag har inte gjort annat än att lyssna på den de senaste veckorna. Hursomhelst, mitt påsklov ska jag spendera hos min mormor och morfar, och sedan i LONDON<3 Längtar hemskt mycket, har skrivit listor och planerat massvis med roliga bestyr. Åh.
 
 Det finns så mycket jag vill göra. Ena sekunden är jag full av pepp och framtidsdrömmar, men sedan faller jag igen. Inser hur mycket jag begränsar mig själv och det gör så ont. Allt gör ont. Jag vill bara bli frisk och må bra men det går inte. Fast jo, det gör det väl. Men det tar så lång tid. Jag har i alla fall insett att den enda som förlorar på att vara sjuk är jag själv. Alla andras liv går vidare, medan jag fastnar någonstans mittemellan frisk och sjuk. Usch.
 
Och nu känner jag att det spårade lite så jag väljer att avsluta här. Ha det fint i påsk och så hörs vi någon gång.<3

Kommentarer
Postat av: alicia

London är det underbaraste jag upplevt. Hoppas att det blir likadant för dig, eller bättre!

Svar: Åh, ja det var det. Så himla, himla bra! Kram
lineamaria.webblogg.se

2013-03-28 @ 16:03:04
URL: http://flugsvampar.blogg.se
Postat av: Esmeralda

SV: ÅH men gud tack detsamma finaste du hjärtat. <3

Jag vet frisk eller sjuk, mellanstadiet. Mamma brukar alltid säga att det är bättre att befinna sig där än att vara längst nere på botten inspärrad bakom sjukhusväggar. Nu när du är i mitten får du i alla fall ett smakprov på livets fina. Massa bamse kramar och pussar till dig nu. Fina du. Ha världens bästa påsk och vila dig, nya tag för imorgon är en ny dag <3

2013-03-28 @ 18:32:09
URL: http://esmeii.devote.se
Postat av: Matilde

Åh, fina du, låt det ta tid. Tillåt din kropp att vila och läka. Det kommer att bli bättre. Bara du ger dig själv kärlek och förståelse. Kämpa på, tro på att du kan! Och se till att ha motiverande saker att se fram emot, som London t.ex!
kram

2013-04-01 @ 11:13:19
URL: http://rosaljus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0