en liten fråga från mig.

Tjohej idag har jag varit på äventyr med min familj, erkänn att det låter spännande!? Hihi.
 
Hur som helst har jag en liten (eller ganska stor egentligen) fråga till er. Ska nämligen åka till Stockholm med vänner nu på fredag och vi är inte riktigt säkra på hur vi ska spendera våra sex dagar där. Vi har några planer förstås, men jag tänkte höra om någon av er har några tips på vad man kan göra i huvudstaden på dagen/natten! Skulle vara jättekul om ni ville skicka en kommentar i detta inlägg. Puss.

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Du måste fika på café lotus, från eva&adam du vet!

Svar: Åh ja, vad kul! Tack!
lineamaria.webblogg.se

2013-07-01 @ 03:29:00
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Beata

Så roligt! Okej, först och främst så måste ni fika på Café String och beställa en varm macka med brie och salami (den står inte på menyn.) du kommer älska det stället! Promenera vidare mot Mariatorget och gå in på Humana och Stockholms stadsmission som ligger där, väldigt bra second handaffärer. Promenera till vattnet måste ni också göra, köpa med er picknick något gott att dricka och dingla med fötterna över vattnet! Det brukar också finnas massa lokala loppisar som ni bör kolla in, om ni orkar ta er ut till Täby (roslagsbanan) finns det en jätteloppis varje söndag om jag inte minns fel. Hör av dig om du vill ha mer!

Svar: Tacktacktack fina du! Det låter som jättebra tips! Och det är bara att skriva så mycket du kan och vill, blir bara glad!
lineamaria.webblogg.se

2013-07-01 @ 08:37:46
URL: http://ringbeata.blogspot.com
Postat av: Felicia

gamla stan är bra. ha picknick i tantolunden (här kan man också svalka sig :)) = bäst. vandra i Rosendahls trädgård. upptäcka djugården. götgatan och café muggen. äta på vurma (lätt bästa maten). kungsträdgården. urban outfitters.

hoppas du/ ni får en fin resa till huvudstaden.
Kram

Svar: Tack snälla! Stockholm är ju så himla vackert, och speciellt på sommaren.Kram
lineamaria.webblogg.se

2013-07-01 @ 09:32:25
URL: http://springspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0