trettionde september

Denna måndag har jag inte gjort mer än att dricka chai-té, lyssnat på gamla vinylskivor och läst viktiga blogginlägg. Vinylspelaren fann jag hos farmor och farfar och som tur var fick pappa den att fungera också! Åh jag är jättejätteglad för den, att lyssna på musik blev liksom en helt annan känsla nu! Så spännande!! Hittills har jag mest rotat bland mammas pappas farmors samt farfars välspelade skivor men jag tänker absolut införskaffa ett flertal skivor till.
 
Utöver detta har jag såklart varit i skolan också, för filmlektion, musikuppträdanden, engelska och historia. Och så har jag lagat bananplättar till middag. Nu ska jag beställa ny film till kameran och sedan förmodligen äta kvällsmål framför ett avsnitt av New girl.
 
Hoppas er måndag varit bra.

Kommentarer
Postat av: Ebba Molin

sv: Åh tack detsamma, så snäll du är!
stor kram

2013-10-01 @ 17:35:35
URL: http://molinebbas.blogg.se/
Postat av: Maja

Åh, har nog aldrig sett en riktig vinylspelare... Nej, nu ljög jag! Vi hade en där uppe, undra om vi fortfarande har kvar den...?
Massa kramar!

2013-10-03 @ 18:54:49
URL: http://nolicedere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0