In real life, love is just an all-purpose excuse for selfish behavior

 
Här kommer ett stycke filmtips! 
 
Denna gången om en film som heter "What if". Fin, smårolig och bara allmänt bra - om än förutsägbar, om att vara vänner och samtidigt vilja ha så mycket mer. Jag som i vanliga fall inte ser klart filmer själv utan att börja med en massa annat vid sidan om såg klart den hela vägen från början till slut. Extra plus i kanten för Daniel Radcliffe samt Adam från Girls. Så se den, jag tyckte jättemycket om den! 
 
 
 
 
 Tipstipstips!!!!
 
Till någonting helt annat, har ni haft en bra jul? 
Hur den är har varit så hoppas jag att det är bra nu.
 
Kram

Kommentarer
Postat av: Miranda

Jag har haft en jättemysig jul med familjen :) Vi har spelat spel och skrattat himla mycket. Själv har jag blivit så pysslig på senare tid så jag har suttit och virkat en massa. Hoppas du också har haft det fint. Kram!

2014-12-28 @ 23:29:03
URL: http://ovanligflicka.blogg.se/
Postat av: Alicia

Vill så gärna se den, precis som för dom flesta andra så har min Harry-Potter-förälskelse inte lagt sig än haha.

Korsord äger, behöver nog inte säga. Mitt liv på ett ungefär. Vill inte ens tänka på hur många gånger jag skrivit ordet "ara" tex...

Min jul har förövrigt varit helt ok, önskar att saker och ting gick lite lättare men en kan ju inte ha allt i livet tänker jag!

Hur går det för dig fina?

2014-12-30 @ 20:49:26
URL: http://flugsvampar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0