men jag minns allt det jävliga och allt det vackra vi lärde känna tillsammans

Skor och en konstig bild på mig :))
 
Veckorna flyter på ganska bra, förutom att jag drunknar i skolarbete. Och att jag är misslyckad. Hade prov idag och det gick SÅ dåligt. Men så går det när man inte pluggar. Men gud vad jag skämdes. Det måste vara en av mina största rädslor, att misslyckas. Och det gjorde jag idag..
 
Solen har i alla fall kommit och kanske våren med? Älskar att det är ljust ute nästan hela kvällen att man kan gå runt med jeansjacka utan att frysa ihjäl att man kan lyssna på håkan hellströms nya album dag ut och dag in utan att tröttna att man kan sitta ute och läsa att det snart är sommarlov. Och jag har slingat håret ljusare och har använt mina nya dr.martens varenda dag denna vecka. Bruna är dem och så fina så<3 Bilden var inte den bästa dock, så jag tänkte visa dem lite bättre i ett senare inlägg. Detta är ju bara photobooth-bilder (bra ändå att man kan låna lillebrors dator och fotografera massor med roliga bilder).
 
Nu ska jag snart titta på film med familjen så ni får ha en alldeles förträffligt fin fredagskväll. Hoppas ni mår bra. puss

london del ett

Några bilder från första dagen i London. Vi kom fram till hotellet ganska sent, så den dagen utforskade vi mest området vi bodde i, Kensington. Det var hemskt vackert med stora, gamla byggnader och gröna parker. Det var ganska grått och tråkigt väder den här dagen, och kallt. Men det gjorde inte så mycket för jag var så glad över att vara tillbaka igen, åh.