In real life, love is just an all-purpose excuse for selfish behavior

 
Här kommer ett stycke filmtips! 
 
Denna gången om en film som heter "What if". Fin, smårolig och bara allmänt bra - om än förutsägbar, om att vara vänner och samtidigt vilja ha så mycket mer. Jag som i vanliga fall inte ser klart filmer själv utan att börja med en massa annat vid sidan om såg klart den hela vägen från början till slut. Extra plus i kanten för Daniel Radcliffe samt Adam från Girls. Så se den, jag tyckte jättemycket om den! 
 
 
 
 
 Tipstipstips!!!!
 
Till någonting helt annat, har ni haft en bra jul? 
Hur den är har varit så hoppas jag att det är bra nu.
 
Kram

Så spring spring spring om du fångar mig

Autumn
 
Hamn
 
Sthlm
 
Voltaire
 
En liten del av Stockholm i höstas.
 

Untitled

Jag tror att jag vill komma tillbaka igen. 

Så, 
Vi ses snart.

(Kram)