hej igen.

(Mon Amie-koppar som tyvärr inte ägs av mig, utan av min mormor och morfar)
 
Kanske är det dags att skriva några ord här. Jag har tänkt göra det i flera dagar nu, men någonting har alltid kommit i vägen och sen har jag varit för trött för att orka skriva, hehehe. Skyller på sommaren, men som vanligt är det mig det är fel.
 
Under dessa icke blogg-dokumenterade veckor har jag hunnit med att:
spendera 6 dagar i huvudstaden!!!
vara hos mormor och morfar
bada ett antal gånger, både på dagen och kvällen
sova jättemycket
vara på marknad
se "Känn ingen sorg" på bio (den var helt fantastisk jag grät skrattade log och åhh)
hänga på stranden
 
Sen har jag ju också gjort en del mindre roliga saker, men det fick inte vara med här. Jag skrev mest bra saker för det kändes bättre så. Hur som helst har jag också samlat på mig en hel hög med bilder att visa. Måste bara organisera dem och få lite ordning på allt för just nu är det bara ett enda stort kaos. Men så är väl jag också. Kaos. Jag ska skriva längre intressantare mer genomtänkta inlägg så småningom, jag lovar jag lovar jag lovar. Puss.
 
 

en första segelbåtstur

Igår packade vi (mamma, pappa, lillebror och jag) med oss lite matsäck och åkte ut till hamnen för den första segelbåtsturen för i år. Himlen var blå och solen lyste. Efter cirkus en och en halv timme var vi framme vid en ö där vi stannade för att sola lite och bada. Mysig dag.
 
Ps. Tack för era Stockholmstips, blir så glad! Fortsätt gärna, anonymt eller ej spelar ingen roll.