these days of dust which we've known will blow away with this new sun


nowhere that I rather be than with you making history

Denna måndag har jag varit i skolan, ritat, spelat gitarr, skipbo och tittat på tv. Och nu ska jag gå och lägga mig och läsa finaste "Himlen börjar här". Om jag nu orkar, det känns som att jag kan somna närsomhelst, hihi. Är så trött idag.
 
Godnatt

och jag vill andas in höstluften och känna kylan inuti mig


jag byggde en verklighet på lögner

Söndag idag och jag har hunnit plugga inför NK-provet och fotografera självporträtt i skogen, och nu ska jag gå och flytta över mina kläder till mitt nya rum. Åh, älskar det. Och snart ska vi till IKEA och köpa finaste täcket i världen ungefär. Glad.

men jag vet allt om dig, för du har varit min




torsdagtorsdagtorsdag



Torsdag idag vilket betydde skoldag från 8.15-16.25 vilket är lika med blä. Så.himla.jobbigt.alltså. Men idag fick vi sluta 16.05 och åh vad det var bra! (försöker att vara pepp och positiv hela tiden, genom att se allt bra som händer istället för allt som är lite sämre)
 
Nu ska jag iallafall alldeles strax äta och sedan måste jag plugga plugga inför provet imorgon och det kommer inte gå så bra för jag vet inte riktigt hur jag ska plugga. Vi har liksom inte fått något konkret att jobba med, utan man får som läsa lite allt möjligt.
 
Inser nu att ingen kommer att läsa det här för det är ganska ointressant men hallå jag gör inget annat så vad ska jag skriva om.
 
tjohej

om måndagsfunderingar


Jag funderar så mycket. På vad som kunde ha varit, och vad som aldrig kommer att bli. På hur jag ska vara, och vem som är jag. Vem jag är, liksom. Just nu har jag ingen aning om någonting, min hjärna är helt tom och det känns som jag faller tusen meter i sekunden ungefär. Ner i ett enda stort mörker som försöker att kväva mig. Och jag trevar efter väggarna men jag kan verkligen inte hitta på-knappen.
 
Jag kan liksom inte andas här nere.

london krossa mitt unga hjärta


Har ätit middag för en stund sedan i form av potatisbullar. Efter det har jag bara suttit här och tittat på fina bloggar och lyssnat på Markus Krunegård. Och det är väl ungefär det jag kommer att göra ikväll, hihi.
 
Tänkte fotografera mina nya kläder som jag köpte igår men jag tror att det får bli imorgon faktiskt. Slutar 11 då, himla skönt. Måndagar blir inte lika jobbiga då liksom. Annars tycker jag inte om måndagar. Vet inte riktigt varför.
 
Hursomhelst. Så kommer jag inte på något mer att skriva..

om nybakt bröd och skönlitterära texter


Söndag idag och jag äter nybakt bröd och skriver i min moleskine. Läser gör jag också, och redigerar bilder, lyssnar på musik och bara tar det lugnt. Laddar upp lite inför kommande skolvecka. Hihi, och nu kom jag precis på att jag borde skriva lite på min skönlitterära text också.
 
Kram

hallå är du där är du kvar, hallå finns det någonting kvar


Var på en kort promenad i skogen och fann vackraste ljuset någonsin ungefär. Hade med mig kameran så det blev några bilder.

igår.



Igår åt jag mellis i form av (bland annat) mackor med skinka och ett glas jordgubbsproviva. Myste också i mina fina sockar köpta på H&M förra året. Men i fredags fick jag faktiskt ett par nya, ännu finare, av min mormor. Älskar älskar älskar mysiga sockar nu på hösten/vintern.
 

jag har vakat många nätter, förhandlat med mig själv


Det tog allt för många år för mig att bli äntligen bli fri
det har slitit  mig itu, det fanns ingen bara du
men jag är lyckligare nu
jag är  lyckligare nu
 

hogwarts will always be there to welcome you home.



Åh. Har tittat på massvis av Harry Potter filmer på youtube och nu har jag lite ont i hjärtat, liksom. Det är bara så fint och jag kan inte förklara men jag verkligen älskar saknar älskar Harry Potter. Därför är jag himla, himla ledsen för att jag aldrig någonsin mer kommer att sitta i biomörkret och hälsa på i min drömvärld, för en liten stund.
 
(ja jag vet att jag har konstiga fula naglar där men vem bryr sig egentligen.)

Instagram.





Senaste från min lilla instagram, @enlinnea

And I'll find strength in pain



Två bilder på Sannas vovve. Så himla fin är hon. Bilderna är gamla dock, 1-2 år sedan var det nog. Minst. Men ändå.

love it will not betray you, dismay or enslave you, it will set you free


Idag har jag provat på Spin och jag känner mig bara förvirrad. Jag vet inte alls vart jag vill gå, helst av allt skulle jag väl vilja gå på båda, hihi. Men usch, allt blev så himla, himla svårt helt plötsligt. Försöker att skriva listor med för- och nackdelar iallafall.
 
Hursomhelst kommer jag antagligen att testa imorgon också, och sen får jag se hur det blir. Åh.
 
Kram.
 
 

söndagen den andra september tvåtusentolv



Igår lånade jag sex stycken böcker från biblioteket. Åh, vad himla bra. Jag tycker jättemycket om att läsa, särskilt nu på hösten. En fin bok kombinerat med en kopp te och regnväder utanför. Så.bra.

vattenmelon.


För cirkus 2 veckor sedan under sommarlovets sista dagar åt jag vattenmelon, vilken nog kan vara en av dem godaste frukterna, faktiskt.
 
Annars har skolan börjat, och jag känner mig lite både och. är fortfarande lite osäker på vilken väg jag vill gå, om jag ens har valt rätt. Men det måste bli bra. Annars vet jag inte vad jag gör.
 
Kram.