jag lärde mig vad lurad betyder och hur ont det gör

Hej! Idag har solen varit framme ända tills för en liten stund sen. Som sagt, sommar igen, Men nu blev det mörkt, nästan åskmörkt. Fast, det kan faktiskt vara ganska mysigt med åska. Ibland, i alla fall.

samma plats samma känsla

Idag har jag legat ute i solen och läst böcker, druckit kalasgod smoothie och bara varit, för äntligen har ju sommaren kommit. Lite för sent, men ändå. Äntligen!
 
Min jeansjacka fastnade tyvärr inte på någon mer bild än den här. Som inte alls gör den rättvisa heller. Åh. Den är jättejättefin, enligt mig.

9

Tre bilder från Gotland.
 
Godmorgon! Torsdag idag vilket betyder att det bara är 4 dagar kvar av sommarlovet. (Om man räknar med idag, alltså). Hjälp. Tiden har gått alltför fort, trots att jag inte alls har gjort så mycket som jag har velat den här sommaren. Åh. Nästa ska bli bättre.

8

Två bilder min fina, fina jordglob. Har äntligen fått den att lysa också! Nu måste jag bara komma igång och börja planera hur jag vill att mitt rum ska se ut. Vitt ska det vara, i alla fall. Åh, längtar tills det blir klart!

7

Nu är jag helt planlös igen. Åh. Men då har jag ju tid att göra allt sånt där som man annars inte har tid med. Som att redigera bilder och lyssna på Bon Iver. (Fast det brukar jag ju egentligen ha tid med).
 

skinny love

Varje dag känner jag kylan i kroppen, som hållits instängd ett tag nu, men som hela tiden försöker att bryta sig loss. Viskningar som övergår till skrik, allt om hur världelös jag är, som var svag nog att gå emot istället för att lyda. Istället för att gräva mig allt djupare ner i ett bottenlöst mörker försökta hitta ett ljus, ett tecken på att allt var värt någonting. Gränsen mellan vad som är rätt och vad som är fel suddigare varje dag, och jag undrar lite, gjorde jag kanske fel? I att välja frisk framför sjuk? För jag saknar det varje dag, och det går så jävla ont.

1

Jag håller på att ändra lite på bloggen, så om det ser konstigt ut så är det därför. Jag bestämde mig för att börja om på nytt, och fokusera lite mer på foto och sånt där. Jag kan inte göra klart den idag dock, då jag är förkyld.. Så den får stå så här ett par dagar tills jag har blivit frisk och kan ta nya bilder osv. KRAM