en onsdag.

Ok, måste börja detta inlägg med att be om ursäkt för dessa brusiga bilder med aningen knepig skärpa. Får väl skylla en del på mörkret, och en del på mitt objektiv.. Planerar att köpa ett nytt inom en snar framtid dock!
 
Jag bloggar inte så jättemycket nu - för det händer inte så mycket i mitt liv. Vardagen (och allt vad det innebär) tar upp det mesta av tiden och jag kan nästan känna kreativiteten rinna ur mig. Så trist, eftersom jag samtidigt känner mig så full av inspiration stundtals. Får hålla ut ett par veckor till, och sen är det lov!! Då kan jag förhoppningsvis få ut något av all inspiration/alla idéer som snurrar runt i bakhuvudet.
 
Ps. Tänkte bara tipsa lite om serien Alla är fotografer som går på tv just nu. Har inte hunnit se tidigare så idag tog jag tag i saken och tittade på ett första och andra avsnitt på svtplay. Blev himla positivt överraskad!!! Se, om ni är intresserade av fotografering!

Kommentarer
Postat av: madeleine

svar: <3

alltså älskar det där programmet så himla mycket. p.s fina bilder tycker jag!

2013-12-04 @ 22:35:44
URL: http://gallows.blogg.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Den serien är intressant, verkligen.

2013-12-05 @ 13:31:45
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Maja

Kan tyvärr inte se på programmet för är inte hemma vid den tiden :c (för det går väl onsdagar 21?)
Sv: Nope, har just nu ingen att prata med. Känns som om allt bara kretsar runt maten då man pratar med psykologer. Visst, det går sämre, men jag hävdar bestämt att det numera finns andra faktorer med. Ensamheten är en utav dem. Ingen psykolog kan få mig att känna mig mindre ensam, det är jag 100% säker på.
Massa kramar! <3

Svar: Det finns på svtplay!
Och kram kram kram<3 Säg till om jag kan göra något. Lova det.
lineamaria.webblogg.se

2013-12-05 @ 16:20:50
URL: http://nolicedere.blogg.se
Postat av: Daniella 🌙

åh. måste skaffa muminmugg.

Svar: Jaa! de är så himla gulliga, vill bara ha fler och fler hihi!
lineamaria.webblogg.se

2013-12-11 @ 10:24:25
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0