luciafredag

Heey. Idag har jag kikat på en luciaföreställning och jag & Jennie hade glitter i håret, dagen till ära. Sen såg vi på Ensam hemma 2 på sista lektionen och det var verkligen ett nostalgi-moment!! Så cheesy fast på ett roligt sätt<3 Har även lyssnat på julmusik och igår var jag förbi téshoppen för att kika på jultéer. Köpte inget dock, kunde inte bestämma mig... 
 
Ska bättra mig lovar. Hoppas ni haft en bra lucia trots faktumet att det är både fredag och den trettonde december! Kram

Kommentarer
Postat av: alicia

Du är sååå fin!

Svar: Tack snälla du!
lineamaria.webblogg.se

2013-12-14 @ 10:27:29
URL: http://flugsvampar.blogg.se
Postat av: Daniella 🌙

jag vet att en inte ska kommentera utseeenden,men fan vad fin du är <3

Svar: Kan inte låta bli att bli glad ändå. Du är fin<3
lineamaria.webblogg.se

2013-12-14 @ 23:07:09
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0