universum är ett monster, men det har sparat dig och mig

Hallå. Langar världshistoriens hackigaste animation men att gå upp från sängen kändes inte sådär jättelockande, så jag gjorde den i första bästa internetprogram. Min andning ser väldigt ansträngd ut... Life is hard..
 
Hur har ni det? Och hur var eran jul? För min del tycker jag att julen detta år var very nice. Men nu ska en väl ta nya tag och ladda inför nyårsaftonen och allt vad den innebär!! Hoppas och tror att det kommer bli roligt i år!!!
 
Igår färgade jag håret mörkare, mer likt min naturliga hårfärg. Idag har jag bara utnyttjat min gratismånad av spotify premium samt nya hörlurar till att lyssna på massa musik, sett flera avsnitt av the vampire diaries och läst lite grann. Ska slå på ännu ett avsnitt strax, så jag avslutar här. Puss.  

Kommentarer
Postat av: Maja

Härligt att du haft en fin jul i alla fall.
Hoppas att du får en fortsatt fin julledighet!
Massa kramar! <3

Svar: Detsamma.<3
lineamaria.webblogg.se

2013-12-29 @ 19:42:06
URL: http://nolicedere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0