i'm up in the woods, i'm down on my mind

Hej på er. Blev en liten, ofrivillig paus här under ett par dagar. Har inte haft varken tid, ork eller lust att blogga - har varit ledsen stressad nervös och bara allmänt instabil, ungefär som en känslomässig tickande bomb som kan explodera när som helst, helt utan förvarning. En del dagar är värre än andra, det vet jag ju om. Fast nu tror jag det har släppt, så jag känner mig ungefär ett ton lättare. Dock extremt trött - därför tänker jag titta på Glee resten av kvällen. Har sovmorgon till 11.45 imorgon också. Fredag är det också, med secondhandbesök och sedan framåt kvällen ska jag faktiskt på teater också! 
 
Vad fina ni är förresten. Så omtänksamma, och era kommentarer uppskattas verkligen - även om jag är alltför seg på att svara. <3

Kommentarer
Postat av: Maja

Usch vad jag känner igen det där, den där bomben som bara väntar på att få explodera...
Hoppas teatern var bra tjejen!
Kram! <3

2013-11-09 @ 14:32:40
URL: http://nolicedere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0