Varje gång är som den första gång vi sågs, även om det är över nu

Såhär såg jag ut innan klippning.
Efteråt!
Ångrade mig och limmade tillbaka håret igen.
Eller så höll jag bara upp det. Hmm. Men alltså jag blev ganska jättesugen på att klippa kort. Ja/nej/ja/nej usch för att aldrig veta. Jag har i alla fall en ring i näsan vilket jag tyckte var lite kul. Till mammas och pappas stora lättnad är den än så länge fake. 
 
Denna tisdag har jag för ovanlighetens skull fått ganska mycket gjort ändå Har både hunnit med att göra klart historiafrågor, klippa håret samt vara på bup-möte. Gick därifrån en knapp timme senare och jag vet inte, ibland blir bara inte riktigt klok på den människan. Hm. Känner mig lite osäker bara, på om dessa stunder ger mig någonting eller om de bara tar och tar.
 
Annars funderar jag över blickar och deras betydelse och om de överhuvudtaget har någon betydelse, om jag ska orka ta mig ända in till stan för att gå på yoga (detta skjöt jag upp till en annan dag för jag frös det var kallt samt jobbigt att gå till bussen) och om jag ska köpa objektivet jag kikat på eller inte. 
 
PUSS på er hjärtisar för nu ska jag se på fotboll.

Kommentarer
Postat av: ebba

Sv: tack vad snällt. Du är himla vacker

Svar: Tack så så mycket.
lineamaria.webblogg.se

2013-11-20 @ 10:17:52
URL: http://kristalldansen.blogg.se
Postat av: elin

du passar superbra i både långt och kort hår ju! fuskis.

Svar: Men åh. Tack. Och ditt hår är som en dröm ju!!
lineamaria.webblogg.se

2013-11-20 @ 11:02:15
URL: http://wastedmind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0