om en fin bok.

Jag tänker att ett litet boktips kanske är uppskattat. I alla fall tycker jag jättemycket om att - via blogginlägg t ex, upptäckta nya olästa böcker en kanske inte hade hittat annars.

"Och en månad går fortare nu än ett hjärtslag" är titeln, och boken är skriven av Bodil Malmsten.
Lånade den en dag för någon vecka sedan. Har inte helt läst ut den än, men det tyckte inte jag spelade någon roll. En relativt lättsmält bok, som innehåller franska meningar titt som tätt, en och annan dikt, enstaka bilder samt annat som är bra. Så denna tycker jag mycket om. Tips!

Kommentarer
Postat av: Maja

Åh, vill bara grotta ner mig i en massa litteratur nu...Det får dock vänta tills jag börjar läsa svenska nästa termin. Då blir det MYCKET litteratur.. :D
Kram! <3

2013-10-24 @ 11:10:49
URL: http://nolicedere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0