söndag

 
Här är ett gäng bortglömda bilder som legat och skräpat i min telefons kameraalbum. Någonting med dem fick mig att inte lägga upp dem på instagram (förmodligen för att de är ganska fula tråkiga och intetsägande). Den senaste tiden har jag börjat tro att min kära iphonekamera inte fungerar riktigt som den ska länge, vilket är tråkigt men kanske inte så konstigt eftersom den är flera år gammal och otroligt mycket använd. Har inte nog mycket pengar för att vilja spendera dem på en ny iphone, tyvärr. Jaja, jag lägger upp detta i brist på annat.
 
Har söndagsångest som tusan men försöker att stå ut någorlunda genom att lyssna på Maggios nya som resten av Sveriges befolkning, hehe. puss&kram
 
ps. Om ni vill kan ni följa mig på instagram, där jag heter enlinnea.

Kommentarer
Postat av: beata

men supermegafina bilder ju vännen du borde lagt upp dem ju!

2013-10-06 @ 20:34:27
URL: http://ringbeata.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0