Lately.

Det är påsklov nu! Fast vädret är grått och jag har tappat min iphone i toalettstolen, stackarn. Hoppas att den återhämtar sig. Det känns ju inte jättenice precis, men vad ska man göra.
 
Har inte så mycket att dela med mig nuförtiden och det känns som att orden flytt någonstans långt bort. Tagit semester, typ. Några månader i förväg. Men har lite bilder från min telefon som inte visats varken här eller på instagram, så här kommer lite dokumentationer från livet, typ. Blandat från den senaste tiden. Är så himla dålig på att komma ihåg att ta vardagsbilder - måste bli bättre på det.
 
För någon vecka sedan var jag i Stockholm en helg, med Ellen och Jennie. Det var fint att komma bort från Luleå, om så bara ett par dagar. För tidigare hade jag trots allt faktiskt varit i London. Bästa, bästa London. Hann med en tur till Warner Bros. Studion och The Making of Harry Potter. Himla kul! Lite magiskt var det ju ändå, och typ... sorgligt nästan? Men mer om detta senare. Drack goda juicer i London också, köpta från spännande ställen som bara jag verkade uppskatta. Och så har jag börjat dricka kaffe också! Mmm...
 

Kommentarer
Postat av: Alicia L

Åh, åker dit imorgon!

Svar: Men åh så kul! Hoppas du får en superbra resa då, finis! <3
lineamaria.webblogg.se

2015-04-02 @ 19:11:24
URL: http://aliciaeleonore.blogg.se/
Postat av: Ebba Molin

fina bilder!

Svar: Åh, tack du!
lineamaria.webblogg.se

2015-04-04 @ 22:28:01
URL: http://molinebbas.blogg.se/
Postat av: Maja

Åh, gud vad avundsjuk jag blir nu....
Massa kramar åt dig, låter som att saker och ting är lite bättre för dig nu också <3

Svar: <3 Har tänkt så mycket på dig! Blev så glad när jag läste ditt inlägg, att det har blivit bättre för dig nu. Ja, det är bättre här med. Vilket jäkla jobb vi gjort ändå. Kram finis!
lineamaria.webblogg.se

2015-04-07 @ 13:31:50
URL: http://nolicedere.blogg.se
Postat av: Alicia

Skriv något litet när du kommer tillbaka!

2015-04-13 @ 19:29:29
URL: http://nouw.com/flugsvampar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0