Om mig-listan.

 Hur gammal är du?
19! Jag har redan åldersnoja...
 

Hur gammal känner du dig?
Ibland yngre, ibland äldre. För det mesta exakt lika gammal som jag är, antar jag. 

 

Vart bor du?
Hemma i Luleå än så länge. Längtar tills jag har min egna lilla lägenhet dock. Tänk att få inreda och skapa sig ett eget hem. Drömmigt!

 

Vad har du gjort idag?
Klockan är 10:59 så dagen har ännu bara börjat ju. Jag har i alla fall ätit min vanliga frukost och sedan gått på en långpromenad med Josefin och Vanjas podcast i öronen (tips!). Det är bara -8 utomhus och så snöar det lite lätt, ultimat promenadväder med andra ord! Åtminstone om man jämför med vad det varit tidigare i veckan.

 

IMG_6689IMG_5541

 

Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför?
Sommar alla gånger. Sedan tycker jag om tidig höst och sen vår. Men inget slår sommaren.

 

Är du beroende av något?
Min iphone såklart. Som (i princip) resten av jordens befolkning nuförtiden.

 

Nämn tre saker som man kanske inte vet om dig?

1. Varje gång någon går på A-brunnar måste jag knacka tre gånger på personens rygg. Fast bara när det är någon jag känner såklart. Eh okej, någon jag känner väldigt bra.

2. Jag tuggar nästan aldrig tuggummi. 

3. Någonting jag funderat på en del och kanske skulle vilja göra är att åka utomlands och där utbilda mig till yogalärare. Hur kul?

 

Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu?
Jättegärna på Bali! Eller egentligen bara någonstans där man inte nödvändigtvis behöver ha på sig tjocka ytterkläder för att inte frysa ihjäl. 


IMG_5895IMG_6642
 

Vad är du på för humör just nu?
Liknande humör som jag varit på de senaste veckorna. Känner mig ångestfylld, otålig och uttråkad, ett resultat av att inte ha det minsta aning om vad jag vill/kan göra i vår. Det tär SÅ mycket på en att inte kunna fatta ett beslut och sedan arbeta mot det, utan istället gå runt i något slags vänteläge och inte åstadkomma någonting. Fy!!!!

 

Vilket är ditt favoritgodis?
Äter typ inte vanligt godis så det blir svårt att svara på den här frågan.

 

Vilken är din favoritaffär?
Weekday, Monki och Lush kanske?

 

Är du en morgon- eller kvällsmänniska?
Morgonmänniska! Tycker mycket om att stiga upp tidigt och t ex gå en långpromenad i takt med att det ljusnar. Obs att det inte hinner göra det den här tiden på året, men ni fattar grejen. Tycker desto mindre om att sova bort halva dagen. 

 

Har du blivit sydd någon gång?
Nepp!

 

IMG_5944IMG_6592
 

Vem gjorde senast något extra speciellt för dig?
Kommer faktiskt inte på något svar på den här. Får nog återkomma!

 

Är du blyg?
Rätt så. Inte så som förut, men fortfarade i nya sammanhang och med personer jag inte känner. Skulle kanske mer säga att jag är lite tillbakadragen? Det tar ett tag för mig att öppna mig inför nya människor.

 

Vad heter du i andranamn?
Maria. Inte så jättekul men ok!

 

Vill du gifta dig?
Jag antar det. Det är dock ingenting jag funderat så mycket på, haha.

 

Har du något smeknamn?
Nja, nä. Det har jag faktiskt inte! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0