Hemma.

Jag har flyttat till Stockholm. Se där! Har varit här i en och en halv månad och därmed hunnit vänja mig lite grann. Så mycket som man kan vänja sig på drygt en månad, det vill säga. Lägenheten jag bor i är så himla liten men ligger väldigt centralt och har nära till allt man kan tänkas behöva. Så jag är nöjd! Tänker framför allt att det är ett bra alternativ när jag inte riktigt vet hur hösten kommer att se ut - var jag kommer att befinna mig och vad jag vill göra.
 
Har försökt fixa till det så bra som möjligt här hemma. Med en så pass begränsad yta blir det lite klurigt, man får försöka utnyttja utrymmet som finns och hitta smarta lösningar för att det inte ska kännas alltför TRÅNGT. Vilket det kanske ändå gör, till viss del i alla fall. Men ändå, viktigt att det ska kännas mysigt ju! Så det har vi pysslat med en del. Ljuset är åtminstone inte så tokigt i och med att jag bor på sjunde våningen, så här kommer ett antal bilder från några vinklar av "mitt nya hem".
 
Untitled
 
Untitled
 
Untitled
 
IMG_7395
 
Untitled
 
IMG_7397 kopia
 
Untitled
 
Eh ja, såhär i efterhand hade jag ju kunnat fotografera vid ett bättre tillfälle, t ex INNAN frukosten istället för efter. Hehe. För det hade ju sett betydligt finare ut. Men JAJA nu blev det såhär. Vet inte ens vad som är uppe på datorn - ingen tanke alls bakom det med andra ord. Sorry not sorry.
 
Känns helt ok att bo här tillsvidare i alla fall. Och Stockholm är ju ändå Stockholm.
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Men wow, så dröm-fint!

2016-03-20 @ 13:56:28
Postat av: Anonym

SÅ himla fint verkligen!

2016-04-12 @ 21:43:52
URL: http://nouw.com/aliciaeleonore

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0