1:a december

 
1:a december. Årets finaste, mysigaste månad är äntligen här och jag är så glad. Älskar julen och allt som har med den att göra. Alla ljusen i staden som lyser upp i decembermörkret och som, trots att det är kallare än på länge, gör mig alldeles varm inuti. Åh. Nu får man äntligen skriva önskelistor, frukostmysa framför julkalendern och ta fram ljusstakar och stjärnor och jag är så så pepp! December i år ska bli så mycket bättre än förra året. 
 
Idag har vi faktiskt bakat pepparkakor och lussebullar. Ett så himla mysigt julbestyr som jag inte tänkte låta förstöras, bara på grund av mig. Och det gick bara bra. Jag smakade till och med.. Nu skäms jag dock jättemycket och känner mig allmänt äcklig men det är det väl värt, för det är ju såhär det ska vara egentligen. Sedan har jag också umgåtts med Jennie och det var fint och bra. Har köpt en långkjol och en tröja. Så det är väl okej nu. Har haft en fin dag och nu sitter jag och lyssnar på she & him och sjunger med, och åh. Såna här dagar är jag glad att jag valde att gå den här vägen.

Kommentarer
Postat av: frida

for noen søte bilder!

2012-12-02 @ 20:29:05
URL: http://fridaxiang.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0