första maj, favoritskor och mellanmål

Första maj och åh vad det känns knäppt men samtidigt jättebra. Cirka fem veckor kvar till sommarlov=frihet. Har också gjort bort flera skolarbeten som jag har haft så mycket ångest för. Det känns bra. Hoppas ni hade en fin valborg förresten! Min har jag tyvärr inga bilder ifrån men den spenderades med Jennie och Ellen och det var jättebra. Vi dansade poppigt(hihi) och hyrde film. Vaknade upp hos Jennie vid 11 och drog mig hemåt för att äta frukost och sådär. Är så glad att jag kan släppa på kontrollen mer och mer. Lever väl lite i en lögn när jag skjuter undan alla problem och sådant men det får gå bra. I alla fall för nu, för jag är verkligen inte redo för en förändring än.

Kommentarer
Postat av: Sänder kärleksbrev med styrka och pussar.

Du är så klok min fina, och vackra bilder på både dig och fina ting, fenomen. <3 Tänk på att varje gång du släpper kontrollen tappar anorexin greppet allt mer. Den ska inte få styra över ditt liv, den ska inte få ta mer tid. Det är du som ska få leva det där fina underbara livet du förtjänar <3
SV: Åh vad jag tycker om dig SÅHÄR mycket! <3

2013-05-01 @ 19:06:17
URL: http://esmeii.devote.se
Postat av: Beata

Vilka himla fina skor du har! Och ja, längtar också till friheten. Sommarlov snälla kom snart.

2013-05-01 @ 20:06:15
URL: http://ringbeata.blogspot.com
Postat av: nathalie.

jag älskar dessa foton. åh.

2013-05-05 @ 16:01:42
URL: http://conscious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0