om du vill ha en idiot lägg din hand i min

Idag vaknade jag tidigt och har hunnit med att springa i skogen äta mellis ute i trädgården plugga historia lyssna på håkan hellström i solen och lite annat. Dagen har alltså börjat himla bra och jag mår så bra just nu. Förstår det inte ens själv. Det är så enormt stora kontraster mot förra året. Maj tvåtusentolv låg jag på sjukhuset och var på botten och ett år senare känns allt faktiskt helt okej. Kanske är det för att solen värmer att det är ljust ute nästan hela dagen att det är sommarlov om ca fem veckor att jag har planer.. Åh. Vad det än beror på är jag så hemskt glad sprallig pirrig nöjd och det finns så mycket att se fram emot. Fan vad bra.

Kommentarer
Postat av: Karin

Så sjukt jävla bra, skönt att höra! :)

2013-05-11 @ 09:46:22
URL: http://perspektiv.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0