1

Jordgubbar
Äpplen Me
 
Hej igen! Det var nästan fem månader sedan jag skrev någonting här. Om man inte räknar med de x antal gånger jag gått in och försökt skriva någonting, förstås. Men alla dem inläggen har hamnat i utkast, påbörjade men aldrig färdigskrivna. Det var samma sak varje gång; jag fick ner ett par meningar, sedan tog det tvärstopp. Efter ett tag slutade jag nog försöka.
 
Men, nu kan vi ju konstatera att sommar har övergått till höst, och hösten medför alltid ett flertal förändringar. Därför tänkte jag se om bloggandet kanske kan vara något för mig - ge den här platsen en chans till. Jag har knappt fotograferat på hela sommaren men jag hoppas på en förändring när det gäller det. Hösten är trots allt väldigt vacker.
 
Bloggen kommer få ett lite annorlunda innehåll. Inte handla så mycket om sådant den gjorde förr. Det har hänt så mycket, saker och ting är bättre nu. Jag funderar på att ta bort arkivet men jag vet inte, har inte bestämt mig än. Livet ser i varje fall annorlunda ut nu. Tog studenten i år och jag tänker mest på vad jag vill göra i framtiden. Bara det faktum att jag inte vet vart jag befinner mig eller vad jag gör om några månader är ju mer än tillräckligt för att en ska få ont i magen (av både förväntan och oro). Det löser sig nog.
 
Vi hörs, puss
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Molin

superfina bilder! kram på dig

Svar: Tack fina Ebba! kram tillbaks!
lineamaria.webblogg.se

2015-09-07 @ 16:57:14
URL: http://molinebbas.blogg.se/
Postat av: Alicia

VÅGA INTE TA BORT DITT ARKIV!

Svar: Vi får väl se... hehe
lineamaria.webblogg.se

2015-09-10 @ 12:53:07
URL: http://nouw.com/flugsvampar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0