många nätter av sömnlöshet och tankar som äter upp en

Hallå där! Tänkte mest säga att jag lever och att jag återkommer i helg, antagligen. Veckan efter denna innebär sportlov för mig och åh, jag kan inte ens beskriva hur skönt det känns. Behöver tid att ta i tu med alla mina förvirrade tankar och försöka reda ut allt. På ett sätt mår jag lite bättre nu, känns som att jag har kommit till insikt med en hel del. Dock går maten inte så bra, men tack vare mina fina föräldrars stöd så går det ändå. Det gör faktiskt det. Och jag tror faktiskt att jag hittat viljan att bli frisk nu. Herregud, jag kan ju inte förstöra mitt liv så som jag gör nu. Åh. Vill ju må bra i sommar och bara leva. Vara tonåring. Nej, här finns inte plats för någon dum sjukdom. Men ändå  tvekar jag hela tiden, är det värt det? Vågar jag? Står hela tiden och väger mellan två alternativ. Framåt, eller bakåt. Så många frågor som saknar svar och hjälp, jag är så förvirrad tanksprid och fundersam nuförtiden. Menmen, somsagt. Jag vill.
 
kram
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Bra att du har hittat mer insikt och verkligen vill bli frisk. Ibland krävs det lite lidande och misslyckanden för att man verkligen ska få insikt om att det man håller på med är fel.
Massa kramar, det är ju inte långt kvar till lovet för din del!(själv hade jag förra veckan, så får vänta till påsklovet innan jag kan vila igen)

2013-02-21 @ 17:58:52
URL: http://cuilenya.blogg.se
Postat av: nathalie.

styrkekram från mig.

Svar: <3
lineamaria.webblogg.se

2013-02-21 @ 18:25:51
URL: http://conscious.blogg.se/
Postat av: Esmeralda

Du om någon förtjänar att bli frisk, må bra och få all lycka livet har att ervjuda. Du är så otroligt fin och underbar. Jag lovar att göra allt för att sötta dig finaste finaste du. Ge aldrig upp.

Sv: Åh tack, ja minsann det är nog sant att hunden är människan bästavän. Han är min lilla guldklimp. Jag hoppas detsamma med dig mitt hjärta. Finns alltid här glöm aldrig det. P.s har du instagram? Mega kram.

2013-02-21 @ 19:42:16
URL: http://esmeii.devote.se
Postat av: Beata

Heja dig! Du är så himla stark och fin och duktig och jag beundrar dig verkligen. Själv har jag aldrig drabbats av någon ätstörning och du är verkligen grym som tar dig igenom det här. Återigen, heja dig.

2013-02-22 @ 19:37:52
URL: http://ringbeata.blogspot.com
Postat av: Becka [fotoblogg]

Så underbart med sportlov. ♥

2013-02-23 @ 09:20:20
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0