Pinterest.

 
tjohejsan
 
 
 
Ett urval från min pinterest. Hänger inte där alltför ofta men åh vad jag älskar't. Bästa stället när en behöver inspiration. Här är min, om någon skulle undra.
 
Det har hunnit bli oktober och det blir bara mörkare och mörkare för varje dag som går. För att inte tala om kallare. Dags att frysa 24/7 med andra ord. Men än så länge är hösten fin så jag ska inte klaga alltför mycket! Jag har inte så mycket att berätta eller dela med mig av så det blir väldigt glest här. Mitt liv är ganska tråkigt just nu men jag har en del planer inför hösten/vintern i alla fall. Nästa vecka åker jag en sväng till Mora och spenderar sedan helgen i Stockholm. Det ska bli fint med lite miljöombyte. Ska fotografera lite, har jag tänkt.
 
Hoppas ni mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0