Tips: Lush och H&M

Things
 
Det enda jag köper nu är sånt här. Typ ansiktskrämer, hårinpackningar, badbomber och liknande. För det mesta från Lush, men andra ställen också. Väldigt trevligt. Älskar Lush förövrigt. Tänkte tipsa om två grejer jag tycker om i skönhetsväg.
 
 
Things
 
Rengöring - "Angels on bare skin"
Den här använder jag som ansiktsrengöring efter att jag tvättat bort ev smink (kan även användas på kroppen). Hade hört en del bra om denna så för ett par veckor sedan gick jag förbi Lush och köpte en liten burk för att testa. 
Man tar en liten bit och blandar ut med vatten i handflatan tills det blir en "mjölkig" konsistens. Sedan är det bara att massera in den och skölja av med varmt vatten. Den innehåller bland annat mandel och lavender och känns jättemjuk mot huden. Jag tror att den ska fungera för alla, oavsett hudtyp. Tycker om att den inte är uttorkande utan återfuktar huden. Rekommenderas!
 

Things
 
Nagellack - "Kalahari"
Detta köpte jag i veckan. Var lite tveksam till H&M:s nagellack men fastnade för detta och kunde inte låta bli. Har inte köpt nagellack på evigheter pga supersnål men detta var rätt billigt så det fick vara ok. Färgen var jättefin och lacket var allt som allt över förväntan! Ber om ursäkt dock för dålig bild, det är finare än vad det ser ut här. Hehe.
 
Det var det! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0